BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, April 24, 2010

Nazurah !

Malaysia passport:

Name: Nazurah
Date life: 1996
Date death: Not yet
Address: Nilai

Yang ini adalah Nazurah. Saya juga tidak tahu kenapa saya mahu ceritakan tentang dia kepada kamu semua. Dia ini adalah perempuan yang agak ganas. Tetapi dia sangat baik. Dan saya sangat suka berkawan bersama dia. Dia ini bukan lah perempuan biasa bagi saya. Kerana saya telah berkawan bersama dia sejak tahun lepas tanpa lihat wajah.

Satu hari saya telah menyakitkan hati dia. Dia sangat marah kepada saya. Tiba-tiba dia mengmanggil saya kemari untuk gaduh! Saya sangat takut. Kerana, saya tidak pernah melihat wajahnye. Tetapi saya amat menyesal. Saya percaya, Suatu hari nanti saya pasti akan kembali dan berkawan bersama dia lagi.

0 comments: